adverteren in Google
Zakelijk

Top 9 redenen waarom je moet adverteren in Google

Adverteren in Google lijkt misschien ingewikkeld, maar het is een van de effectiefste advertentiemogelijkheden die ooit is uitgevonden. In dit artikel vertellen we je de belangrijkste redenen waarom je zou willen adverteren in Google:

1. Google is het meest populaire zoekmachine

Volgens de statistieken, is Google het populairste zoekmachine. Meer dan 91% van de gebruikers gebruiken Google om online te zoeken.

Zoeken mensen op Google om informatie of producten te vinden, dan is dit een goede mogelijkheid om een advertentie te plaatsen.

adverteren in Google

2. Google heeft vrijwel alle zoekverzoeken

Google heeft meer dan 95% van de zoekverzoeken. Als je advertentie zoekwoorden kiest die gebruikt worden, dan zijn er goede kansen dat je advertentie wordt weergegeven.

3. Google heeft veel advertentie kliks

Google heeft meer dan 2,5 miljard kliks per maand, dus het is een geweldige plek om advertenties te plaatsen.

4. Kijk en vergelijk advertenties

Google heeft een speciaal feature waarmee je al je advertenties kunt bekijken. Daarnaast kun je ook advertenties van je concurrenten bekijken om te zien hoe je je advertentie beter kunt maken.

5. Je kunt je advertentie verbeteren

In Google kun je de advertenties grafisch verbeteren door afbeeldingen toe te voegen, vormgeving aan te passen, rekening te houden met de lengte en meer.

6. Google gebruikt geavanceerde technieken om je advertentie te tonen

Google zal geavanceerde technieken gebruiken om je advertentie te tonen. Zo zullen ze de advertentie aanpassen aan de ervaring van de gebruiker (zoals de navigatie), zoektermen en meer.

7. Je kunt advertenties op meerdere apparaten tonen

Als je advertentie op meerdere apparaten wordt getoond, dan is dit een goede reden om een advertentie te plaatsen.

8. Google is geavanceerd

Google is een geavanceerde zoekmachine. Ze zijn innovatief in het ontwerpen van technieken die advertenties beter en effectiever maken.

9. Je kunt advertenties plaatsen op specifieke locaties

Google heeft zoekopdrachten die specifiek zijn op locatie. Door advertenties te plaatsen op specifieke zoekopdrachten, kun je je advertentie op een specifieke locatie tonen.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *